Aankomst - Reisverslag uit Chengdu, China van May Giessen - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Chengdu, China van May Giessen - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: May

Blijf op de hoogte en volg May

04 Juli 2016 | China, Chengdu

4 juli 2016



00:17


Wat een tijd zeg een kip maaltijd midden in de nacht
Ik heb niet zo heel veel trek, maar: eten als je eten kan!!
Probeer ik een broodje met zout , schiet de zout uit:) broodje verkloot

Ik ga weer effe tukken zzzzz
Er zit hier een kind de hele tijd te janken:0

03:26Goeiemorgen, het is hier al licht. Het is hier 5:25 Zometeen hebben we de overstap op Abu Dhabi

04:33

Geland!! Beetje moe maar voldaan

08:06(Abu Dhabi)

We vertrekken weer met Ethiad naar Chendu
Zón 7 uurtjes vliegen
9:20
Ik vind het eten echt niet lekker in het vliegtuig;)en daarnaast heb ik nog eens de verkeerde bestelling met een of andere drassige kip ding gekregen

Ik zit nu gezellig naast Simone

16:35 China

Goedemiddag heerlijk geslapen in het vliegtuig, wel heel erg koud.

Nu lekker Noodles eten.
Alle Chinezen eten hier met vork , valt me een beetje tegen dit.
Ik eet nu echt als een Chinees maar das niet gek.

We zijn er!!!
In Chengdu. Ik besef het nog niet echt maar wauw wat gaaf hier.
We zijn nu onderweg in de bus naar Hostel , waar we met zijn vieren op een kamer slapen.

Aangekomen bij Hostel.
Aan de buitenkant gezien ziet het eruit als een heel oud verlaten pand.
En aan de binnenkant trouwens ook: Hurktoilet, het stinkt maar ja beter iets dan niets.
Nu effe tandjes poetsen en dan maar slapen.

We hebben hier Chinese vrienden gemaakt en samen gitaar gespeeld.

Tot morgen xx


  • 05 Juli 2016 - 10:29

    Yin:

    Lekker zeg!!

  • 05 Juli 2016 - 11:58

    Mama:

    Ze dachten denk die drassige kip lust dat chineesje wel!!
    kijk uit naar je volgende verslag....
    hopen op goeie Wifi op je volgende plek
    xxx

  • 05 Juli 2016 - 12:34

    Corien:

    Heerlijk in China zijn, met alle geurtjes! Sjaal nodig????

  • 11 Juli 2016 - 06:18

    Cora:

    Leuk om je te volgen May, wat schrijf je leuk!

  • 17 Juli 2016 - 05:57

    Sonja Ulrich:

    Ha ha, Chinese mensen eten met vork, drassige kip en brokdje met zout. En kindjes kunnen idd behoorlijk snerlen wanneer ze moe zijn, het eten wat minder lekker vinden etc. Wel mooi om te lezen.

  • 17 Juli 2016 - 06:00

    Sonja Ulrich:

    broodje en snerpen. Toch niet handig zo vroeg met telefoon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

May

Actief sinds 17 Mei 2016
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 9024

Voorgaande reizen:

04 Juli 2016 - 22 Juli 2016

China 2016

Landen bezocht: