Beiijng 17 juli - Reisverslag uit Peking, China van May Giessen - WaarBenJij.nu Beiijng 17 juli - Reisverslag uit Peking, China van May Giessen - WaarBenJij.nu

Beiijng 17 juli

Door: May

Blijf op de hoogte en volg May

18 Juli 2016 | China, Peking

17 juli 2016


6:25

Veerle en ik werden gewekt en moesten opschieten omdat we gaan vertrekken. Ik ben lichting boos omdat we pas om 9 uur op school hoeven te zijn en we afgesproken hadden om gwn 7 uur op te staan. Nu zijn we opzoek naar een restaurant, maarja is het gek dat alles nog dicht is? Volgens mij heeft hij geen idee van tijd en geen idee waar we heen moeten. Maar ondanks dat hij een beetje onhandig is, is hij wel super lief. We lopen nu een hele marathon naar een zaakje waar we pannenkoeken gaan eten. Door m'n verkoudheid proef ik niks. Het valt allemaal niet mee vandaag. Dit is de eerste keer dat ik translate gebruik en ook de eerste keer dat dit een klaagboek inplaats van een logboek is. Maarja we moeten er het beste uit zien te halen. We gaan met de Subway en dan wordt m'n deo ook nog is afgepakt. Maytje is een beetje chagrijnig.

We zijn nu weer op school en hebben daarna een rondje gelopen. Was super leuk en mooi om te zien. Wat souveniertjes gekocht en terug naar school. Daar hebben we echt een heerlijke lunche gehad.

We hebben armbandjes gemaakt, uhm het is een soort knoop, het was super ingewikkeld en ik zat er helemaal mee in de knoop <-- woordgrap. Nou die vrouw die best wel agressief was heeft alles voor me gedaan. Ik vind het best wel een grappig armbandje. Het staat voor geluk.

Net heeft crew culture, het 6 kamp gedaan met allerlei typische Hollandse spellen zoals spijkerpoepen en koekhappen.

Nu zijn we verdeeld in verschillende groepen en ik krijg muziek les.

Oeps... We gaan weer naar de Mac Donalds
We zijn met de metro naar zijn oom gereden en daar is zijn familie.

Zo lekker slapen, morgen wordt een super leuke dag.
ondanks de vele klachten in de ochtend was het een hele leuke dag!!!

  • 20 Juli 2016 - 21:59

    Sonja Ulrich:

    Ik heb weer genoten van je verslag. Met een kleine achterstand toch weer eventjes reageren. Ik vertrouw erop dat door de heerlijke lunches, de Mac en de gezelligheid de verkoudheid zo weer vertrokken is. Nou May, snel door naar je volgende verslag/klaagzang (ha ha) valt best mee hoor. Je schrijft gewoon hoe je je voelt en dat is helemaal ok.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

May

Actief sinds 17 Mei 2016
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 9020

Voorgaande reizen:

04 Juli 2016 - 22 Juli 2016

China 2016

Landen bezocht: