Laatste dag Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van May Giessen - WaarBenJij.nu Laatste dag Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van May Giessen - WaarBenJij.nu

Laatste dag Chengdu

Door: May

Blijf op de hoogte en volg May

14 Juli 2016 | China, Chengdu

14 juli 2016

7:00

Een regenachtige dag vandaag en ook nog is verkouden door de airco. We hebben echt super lekker ontbeten, tot nu toe het lekkerste ontbijt, met fruit, dumplings, broodjes.
We zijn naar school gebracht en gaan zo de bagage in de bus laden.
We krijgen nu een presentatie over kungfu, wat we zometeen ook gaan doen.
Net onze namen in het gastenboek gezet. Net kungfu gedaan en nu met de bus naar hetzelfde hostel waar we de eerste nacht hebben overnachtten.

We hebben vanmiddag lekker vrij en we moeten weer om 21:30 thuis zijn.
Ik ben met een aantal meiden en we zijn lekker naar de KFC geweest, het was super lekker. Heerlijk even rondgelopen en wat geshopt. Ff la gs h&m, monki, Abercrombie en Starbucks.
Daarna zijn we boodschappen gaan doen voor eten morgen in de trein, voor maar €10.
En als foute afsluiter in Chengdu: Mac donalds xD.
We gaan nu terug met de taxi alleen we rijden verkeerd...

Net lekker gedoucht, ff m'n koffer ordenen nu en dan ga ik lekker als enige vroeg slapen, oke misschien nog ff social media dan. Morgen al om 5 uur op en dan 27 uur met de trein naar Beijing.

• 17 Juli 2016 - 08:20

Sonja Ulrich:

Nou May, de Mac, KFC en de H&M, het is net of je in Holland bent. Een beetje regen erbij. Het is dat het ontbijt nog wat Chinees meegaf maar verder zou je zo in Papendrecht/Rotterdam kunnen zitten. Mooi de foto van jou en je reisgenoten.