Chengdu autistisch centrum - Reisverslag uit Chengdu, China van May Giessen - WaarBenJij.nu Chengdu autistisch centrum - Reisverslag uit Chengdu, China van May Giessen - WaarBenJij.nu

Chengdu autistisch centrum

Blijf op de hoogte en volg May

06 Juli 2016 | China, Chengdu

7:00

Het is heel erg regenachtig in Chengdu

Vroeg op vandaag weer.
We hebben echt super lekker ontbeten: gebakken ei met een soort spek en noodles met ketchup. Dat was heerlijk!
\Het was wel een hard bed, hi hi maar het was oke.We zijn naar het autistisch centrum gebracht, Na afscheid genomen van de familie. Was echt super leuk!;)

WE hebben lekker geknutseld met zijn allen in het centrum.
Geen autistische kinderen zijn er op dit moment.
Nu ff lunch , wat ik niet zo lekker vind.

We zijn nu de muren aan het verven met als thema natuur.
Het ziet er niet uit maar oke
Er wordt enorm veel graffiti gespoten en het stinkt echt super erg, tis niet goed hoor.

Zo nu net kennis gemaakt met het nieuwe gastgezin, Ze zijn echt super aardig en ja wat zou ik zeggen, RIJK:) Gewoon dikke Mercedes en groot huis met vijf verdiepingen. Gewoon WAUW, echt super gastvrij zijn ze. Heerlijk gegeten en nu ff chill op bed. Morgen vroeg op want dan gaan we weer naar het autisten centrum.

• 07 Juli 2016 - 14:14

Patricia:

Hoi May,
    Wat fijn om je verhalen te lezen.
    Vannacht zul je vast beter slapen

• 07 Juli 2016 - 16:42

Julia Schievink:

ju

• 17 Juli 2016 - 07:28

Sonja Ulrich:

Wel bijzonder dat je bij zoveel verschillende mensen en gastgezinnen komt. Zo zie je maar dat er ook in China een groot verschil is in welstand.