Bergdorp Beiijng - Reisverslag uit Peking, China van May Giessen - WaarBenJij.nu Bergdorp Beiijng - Reisverslag uit Peking, China van May Giessen - WaarBenJij.nu

Bergdorp Beiijng

Door: May

Blijf op de hoogte en volg May

21 Juli 2016 | China, Peking

20 juli 2016

7:15

Een hele regenachtige dag vandaag. We hebben heerlijk ontbeten vanochtend. We gaan nu naar een museum over oorlog.
Het regent echt heel erg en het staat helemaal blank.
Daarna hebben we heerlijk geluncht.
We gaan nu vier rondes spelen, alle crews apart. Iedere crew heeft een spel.
Wij hebben memorie en een foto spel gedaan: welk plaatje hoort bij Nederland en welk plaatje hoort niet bij Nederland.
Elke ronde duurt 20 minuten. Ook hebben we een ronde dat een crew een muur gaat verven.
Daarna hebben we per crew de leerlingen de global dans geleerd.
Uiteindelijk hebben we met z'n allen de global dans gedaan.
Nee he, we hebben kortsluiting: geen licht, geen stroom, geen warme douche en geen wifi

• 23 Juli 2016 - 14:57

Sonja Ulrich:

Hoi May, Nogmaals welkom thuis. En had ik er toch zomaar eentje gemist. Dit had vast te maken met de kortsluiting (ha ha). Dank je wel weer voor het bezorgen van de folders en geniet nog even van de warme temperaturen en het mooie weer in Nederland. Daarbij ben ik benieuwd of je het tijdverschil alweer te boven bent. Ik vertrouw erop dat jij als sportieve dame daar goed mee overweg kunt. We komen snel een keertje jouw verhalen horen. Groetjes van Ulrich en mij