Beiijng Mountain - Reisverslag uit Peking, China van May Giessen - WaarBenJij.nu Beiijng Mountain - Reisverslag uit Peking, China van May Giessen - WaarBenJij.nu

Beiijng Mountain

Door: May

Blijf op de hoogte en volg May

19 Juli 2016 | China, Peking

19 juli 2016

6:30

Weer een vroege morgen, maar heerlijk geslapen. Het is een heel regenachtige dag vandaag. We worden met de taxi naar onze afspreekpunt gebracht.
Er zijn heel veel mensen die naar het werk gaan, dus er is een ochtendspits. We doen er ongeveer een uurtje over. Na afscheid genomen te hebben zijn we in de bus gestapt op weg naar een gebouw waar we poster hebben gemaakt over hoe je goed kan recyclen.

Daarna zijn we met de bus 3 uurtjes naar de Mountain village school gereden. We hebben kamers van acht. Heerlijk gegeten en zometeen lekker chill.

• 20 Juli 2016 - 12:40

Henny Hendriks:

Lieve May, wat geniet ik elke dag van je reisverslagen, ik ga ze missen!
    Ik wens je een goede reis terug en fijn om je weer te zien. Liefs

• 20 Juli 2016 - 22:09

Sonja Ulrich:

Ook dit was weer een mooie dag. En Chili als diner, dat is net als thuis of toch een beetje anders. In ieder geval zul je de herinneringen van alles wat je tijdens deze mooie reis hebt meegemaakt voor altijd met je meedragen. Wanneer jij straks andere mensen jouw verhalen vertellen kan zullen er vast heel veel stiekem een klein beetje jaloers zijn. Want lieve May, eerlijk is eerlijk er zijn wel behoorlijk wat mensen die een weekje op schoolreis of excursie gaan maar een reis van zoveel dagen met alle ervaringen die jij hebt meegemaakt, dat is toch wel een heel bijzonder iets. Ik lees heel graag je volgende verslag en wens je wanneer je weer op de terugreis bent, een hele mooie thuisreis. Ulrich en ik komen graag de "smaakvolle" verhalen met jouw tekst en enthousiaste uitleg aanhoren en beluisteren.