Beiijng 18 juli verboden stad Zomerpaleis - Reisverslag uit Peking, China van May Giessen - WaarBenJij.nu Beiijng 18 juli verboden stad Zomerpaleis - Reisverslag uit Peking, China van May Giessen - WaarBenJij.nu

Beiijng 18 juli verboden stad Zomerpaleis

Door: May

Blijf op de hoogte en volg May

18 Juli 2016 | China, Peking

18 juli 2016

6:25

Goeiemorgen. We hebben thuis ontbeten en gaan eerst met de bus en daarna met de taxi naar de verboden stad.

We zijn bij de verboden stad en gaan nu een workshop doen. Knutselen... Wauw. Ben je in de verboden stad ga je knutselen... we moeten een poppetje maken. Daarna hebben we wat rondgelopen in de verboden stad. We zijn met de Subway naar het zomer paleis gegaan en hebben daar ook wat rond gelopen, echt super mooi daar, hele mooie natuur en mooi uitzicht. Weer de Subway genomen om naar het olympisch studium te bezoeken. Was super gaaf om te zien. Daar hebben we op het plein de global dance gedaan en er kwamen echt super veel mensen kijken, hoe gaaf is dat. We zijn erg moe na veel lopen, maar het was een super dag. Oeps... We gaan naar de KFC.

Zometeen ff lekker douchen, boekje lezen en dan lekker slapen.

• 18 Juli 2016 - 22:39

Corien:

Wat een gave dag May!!

• 20 Juli 2016 - 22:02

Sonja Ulrich:

Weer een mooie dag. En de KFC is evenals de Subway een mooie redding. Wat leuk dat jullie zoveel toeschouwers hadden. Wie weet kom je jezelf ook nog op YouTube tegen met de dans. Ga snel naar je volgende verslag.