trein van Chengdu naar Beijing - Reisverslag uit Chengdu, China van May Giessen - WaarBenJij.nu trein van Chengdu naar Beijing - Reisverslag uit Chengdu, China van May Giessen - WaarBenJij.nu

trein van Chengdu naar Beijing

Door: May

Blijf op de hoogte en volg May

16 Juli 2016 | China, Chengdu

15 juli 2016

05:10

Weer lekker vroeg.
Spullen inpakken en op naar de trein.
Half zeven en we zitten in de bus op weg naar het station wat 7 minuten verwijderd is van ons hostel. Aangekomen bij het station, super druk en iedereen dringt voor.
We zitten nu met z'n allen op de grond te wachten en nemen als een ontbijt lekker een hamburger van de Mac.
We zitten in de trein hoor. Ik heb al een prima Tour ingenomen en ben nu lekker aan het lezen.
Nou jongens ik zou jullie is een verhaaltje vertellen: We hebben wagon 13 en 15 volgens mij en ik was de enige die wagon 12 had, dus eigenlijk moet ik helemaal alleen in een andere wagon tussen chinezen.
Gelukkig mocht ik naar 13 en dan slaap ik op het bed van meneer de jong en meneer de jong gaat dan in coupé 12, helemaal toppie.
Tis wel een beetje krapjes allemaal maar het is een prima treintje.
Dit wordt een korte blog want ik zit 27 uur in de trein op weg naar Beijing, ik ga alleen maar eten, slapen, lezen, babbelen, lachen, gieren, brullen en muziek luisteren.
Fijn, probeer ik wat te slapen, hoor ik allemaal schreeuwende chinezen en een jankende baby...
En ook nog is Chinese muziek waar ik helemaal gek van wordt.


  • 16 Juli 2016 - 22:33

    Lonneke :

    Ben trots op je meid!
    Dikke kus van ons

  • 16 Juli 2016 - 22:41

    Marian:

    Gaaf om je blog te lezen May!

  • 16 Juli 2016 - 23:49

    Linda:

    Wat een mooi verhaal May!

  • 17 Juli 2016 - 00:24

    Annie:

    Hi lieffie
    Ben super trots op je zeg wel uitkijken en genieten.

  • 17 Juli 2016 - 08:25

    Sonja Ulrich:

    Hoi May, Toch fijn dat Meneer de Jong wilde ruilen. Kan me goed voorstellen dat het leuk is om met de meiden samen in een coupe te zitten. En de Mac als ontbijt, dat is toch wel een bijzondere start. Ik ben weer redelijk bij en ga nu naar je laatste tot nu toe geschreven verslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

May

Actief sinds 17 Mei 2016
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 9014

Voorgaande reizen:

04 Juli 2016 - 22 Juli 2016

China 2016

Landen bezocht: