Vertrek - Reisverslag uit Chengdu, China van May Giessen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Chengdu, China van May Giessen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: May

Blijf op de hoogte en volg May

04 Juli 2016 | China, Chengdu

3 juli 2016

00:00

Jeeeej... Ik ben 15 jaartjes jong vandaag
Echt geweldig alle lieve felicitaties, ik wordt hier heel blij van :)


8:30
Goeie morgen.
beetje moe maar goed geslapen.
Super leuke verjaardag gehad!!!
Bedankt voor alle kadootjes en vooral dat jullie er waren!!!

Vandaag is het dan zover CHINA
-We verzamelen vandaag om 15:45 op school
-16:15 laden we de bus in
-En om 16:30 is het vertrek naar Schiphol

Super leuk feesthoedje gekregen van school!
Nog een super leuke groepsfoto gemaakt met zijn alle.
Koffers inladen dan echt afscheid nemen....
Was een emotionele boel.
Was super lief at iedereen er was Pap,Mam,Bo,Senna,Julia,Iris,Merel,Joan,Merel,opa en oma ,oma,Arjan Corien,,Yin en Xu Tante An Dennis Frank Patries Wiebe.
Wat ik niet wist dat Merel voor mij een super lief en leuk boekje had gemaakt met allemaal lieve teksten van mijn vriendinnen.
Dat was zo lief......

Nu onderweg naar Schiphol

En aangekomen hebben we ingecheckt
ff naar de Mac natuurlijk.....


21.05

We zitten nu in het vliegtuig en hebben een half uurtje vertraging
Ik zat naast Ece alleen ik ben gewisseld met Sterre en zit May naast Wessel.

22.45

Ik ben lekker live Frankrijk-ijsland aan het kijken en muziek aan het luisteren.
Nu een lekker Colaatje drinken. Proost op mijn verjaardag met Wessel
Heerlijk Dirty Dancing kijken.

  • 17 Juli 2016 - 05:51

    Sonja Ulrich:

    Hoi May, Nu eerst de verslagen lezen, die jij iedere dag keurig bijhoudt. Super.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

May

Actief sinds 17 Mei 2016
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 9012

Voorgaande reizen:

04 Juli 2016 - 22 Juli 2016

China 2016

Landen bezocht: